Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Oświadczenie o zwrocie/reklamacji


Napisz krótkie oświadczenie i dołącz je do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
neoformat Michał Konieczny
Borówkowa 31
41-707 Ruda Śląska

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

neoformat Michał Konieczny
Borówkowa 31
41-707 Ruda Śląska

Do paczki z Twpim oświadczeniem o zwrocie/reklamacji i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.

 W razie pytań prosimy o kontakt.

zespół neoformat

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl